Känner att jag inte skrivit något här på ett tag, så tänkte bara skriva och meddela att jag äntligen kommit på smeknamn till kattungarna! :D Eller rättare sagt var det min kompis Jossan som kom på namnen (: Naruto och Sasuke blev namnen, efter Naruto serien både hon och jag nyligen börjat läsa (: Den korthåriga fick bli Sasuke, efter som Sasuke i böckerna är lugn och typ "överlägsen" av sig precis som den korthåriga kissen är och den långhåriga katten fick bli Naruto, eftersom båda två är galna av sig ^^ Dessa namnen får dem ha tills deras ägare kommit på egna namn till dem, men för att vara ärlig tror jag aldrig att hon kommer namge dem. Hon gjorde inte det förrens hon var absolut tvungen med dem förra ^^
 
Är sjuk idag, har feber, så kunde inte åka ut och ta nya bilder på kattungarna så fick bli gamla bilder på dem ;( 
 
Sasuke
 
Naruto

Kommentera

Publiceras ej